Thursday 31 March 2011

Konsep




CONCEPT







1-Konsep warna PNC - Hijau Putih Hitam

2-Kemasukkan Ahli - Limit ahli sebanyak 5 ahli untuk sebulan.sesudah cukup 5 ahli.kemasukan ahli ditutup,dibuka pada bulan yang akan datang,bertujuan utk ahli baru mengambil masa untuk beramah mesra bersama ahli lama.

3-Sticker id - Hanya diperolehi selepas mengisi borang terlebih dahulu dan akan diluluskan jawatankuasa S4Division dan baru ahli tersebut di iktiraf sebagai Ahli Rasmi Berdaftar.

4-INfo- Laporkan sebarang apa2 info/pertanyaan/cadangan kpd ROZY CLIQUERS,LEADER Personation Cliquers Malaysia/Mohd Fairus Shamsuddin DEPUTY LEADER Personation Cliquers Malaysia.

5-Keahlian - Setelah menjadi ahli hendaklah memperkenalkan diri di FB/Website,dan aktif didalam fb/website.

6-S4D - Sebuah Unit Jawatan Kuasa Khas yang telah dilantik oleh sebulat suara Team S4D. Team S4Division adalah tulang belakang pergerakkan PNC/Response Team/R&D Team.Namun ahli S4D haruslah Berkerjasama dlm Membincangkan Segala Perihal Pergerakan Semasa S4D.Merahsiakan Segala Perihal PNC.

7-Jawatan - Cliquers yg Memegang Sebarang Jawatan didlm PNC hendaklah Menjalankan Tangungjawabnya dengan Amanah,Cekap, dan Adil tanpa Prejudis. Jawatan Yang telah Dimandatkan/dilantik hendaklah Memimpin Jawatan Tersebut dengan menerima sebarang pandangan,kekal kan Konsep keterbukaan Di dlm PNC.

8- Code Region - id akan dibahagikan code number negeri mengikut  permastautin ahli.




No comments:

Post a Comment